Nje kohe e re me mundesi te reja

Te mirepres ne faqen time te re tek nje platform tjeter e Internetit. 

Aty mund ti gjesh postimet e vjetra dhe te rejat. 

Mire se vjen!

Adresa eshte: http://elvirahaxhiaga.com

Kliko ketu per te dalur tek faqja e re. 

Një përgjigje ndaj “Nje kohe e re me mundesi te reja

  1. pershendetje elvira jam dona te lutem kerkoj keshilla nga ti,qdo dit shikoj iqizimet tuaja me duket qe relaksohem po si te perfundoj inqizimi me duket qe jam prap e njejta kam stres te madh nuk e di si ta kaloj e di qe jam ber e tepert ne qdo ad tenden ne telefon qdo vend shikoj si te kontaktoj me ty po beso se nga halli e kam

Lini një Përgjigje

