Nje keshille e vogel per nje mengjes me te shendetshem – nga trajnerja profesionale Vjollca Kuqi

Vjollcen kam pas rastin ta takoj dhe njoftoj  kete vit.  Si te jetojme nje jete me te shendtshme, me gjate- ky eshte hobi dhe puna e perbashket e jona.

Vjollca ka punuar  dhe ushtruar  trupa te njerezve plot vite dhe ka dituri te medha per shendetin dhe nutricionet ushqyese qe i duhen trupit. Ajo punon sot gjithashtu edhe si trajnere profesionale dhe e udheheq Studion e saj te Aerobicut ne Gjakove.
Ketu ne kete artikull  e kopiova nje tekst qe Vjollca e kishte postu ne Facebook sot.
Per te gjithe ju qe dehsironi te hani mengjes te shendetshem vijon teksti em psohte:

” Filloje diten mbare ha mengjes e mos i ik, pasi duke ngren mengjese e mbane peshen dhe energjine ne kontroll gjate dites! .Mengjesi mund te jete shume opcional p.sh nje dite fillon me…

1.musli (grure i thyer) me farera dhe rrushe te terur,fruta te tretura ne jogurt;
2.cornflake (flekra te misrit) me farer ate treturu ne qumesht;

3.buke e zeze ,e farera (luledielli, liri, kongulli) te shoqeruara me
4.djathe domate dhe tranguj;,buke e thekres e lyer me gjalp dhe mjalte
5.farera (badem, lajthi, arra, pistaqi) te shoqeruara me qaj jeshil, mente, te zi
6.veze omlet me djathe
7.veze e zier me jogurt “

Nese deshironi keshilla me te detalshme, mund ta kontaktoni Vjollcen ne Facebook. Per te dalur te faqja e saj zyrtare kliko ketu. 

Advertisements

Lini një Përgjigje

Plotësoni më poshtë të dhënat tuaja ose klikoni mbi një nga ikonat për hyrje:

Stema e WordPress.com-it

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj WordPress.com. Dilni / Ndryshoje )

Foto Twitter-i

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Twitter. Dilni / Ndryshoje )

Foto Facebook-u

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Facebook. Dilni / Ndryshoje )

Foto Google+

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Google+. Dilni / Ndryshoje )

Po lidhet me %s