Afirmacionet pozitive jane elementare per nje jete te qete dhe inspiruese

Cka jane afirmacionet pozitive?

Nese e kisha pershkru shume shkurt do te kisha thene se ato jane fjalet me fuqi pozitive.

Në fakt cdo mendim dhe cdo fjale qe e thua eshte afirmacion. Cdo dialog i  yti imbrendshem ne koken tende me vetveten, eshte nje “rryme” afirmacionesh tendryshme.
Ne jemi vazhdimisht duke afirmuar ne nivelin e nenvetedijes me mendimet, fjalet dhe kjo rrjedh e afirmacioneve krijon cdo eksperience tonen ne cdo moment. Dashte e padashte. Me vetedije apo pavetedije. Pse?

Pasi qe keto jane fjalet me fuqi dhe rrjedhin nga mendimet e dijme se mendimetna krijojne dhe dizajojne jeten. Dje e lexova me nje artikull se 90% te mendimeve tona jane negative cdo dite. A eshte atehere e cuditshme se edhe eksperienca jonee perditshme dhe perjetimet na behen negative?

Ky artikull nuk eshte per ta shpjeguar se si mendimet e krijojne perjetimin e jetespor  se se si mund ta ndryshosh kete perjetim negativ ne perjetim pozitiv me ane te afirmacioeneve pozitive.

Kjo metode nuk eshte e re. Eshte perdore nje kohe te gjate ne kultura te ndryshme, sidomos ato te lashta kineze te drejtimit Zen.

Afrimacionet perdoren si teknike per ta permiresuar jeten ne pergjithesi ne cdo lami. Nuk ka lidhje a flasim per karieren, per relacionet, per dashurine, per problemet me peshen, apo edhe jeten si udhetim, keto kane efekt pozitiv nese e dijme se si ti perdorim.

Si mund ti perdori afirmacionet?
Afirmacionet pozitive  jane zakonisht pohime te shkurtra qe ju drejtohen”programimeve” speciale tek vetedija dhe nenvetedija yne. Ato duhen te perseriten cdo dite disa her ene dite per qellime specifike qe i kemi.
Qellimi eshte qe ti  largojme dhe zhdukim dalengadal programimet, besimet negative dhe ti zevendesojme ato me programime dhe mendime te fresketa, pozitive dhe qe jane si nutricion per jeten per trupin, trurin dhe jeten nepergjithesi.
Eshte nje lloj “shperlamje” e trurit nga negativja ne pozitive.

Afirmacionet pozitive jane nje rryme e re e ndryshimit qe perdoren edhe ne frontet e karrieres dhe profesionale. Kompanite e ndryshme boterore i aplikojneafirmacionet cdo dite dhe keto behen pjese e kultures dhe e natyrshme per cdo punonjes ne kompani.

Shembuj te afirmacioneve:

Afirmacionet mbi shendetin:
Trupi me sherohet me lehtesi dhe ne paqe
Cdo qelize ne trupin tim gjeneron shendet dhe energji
Kur e dua vehten me sherohet jeta. E pranoj dhe e fali cdo gabim.

Afirmacionet per dashuri
 Une dhuroj dashuri dhe ajo me kthehet shumefishe me shume
Une terheqi ne jeten time vetem relacione te shendosha
– E di qe e meritoj dashurine dhe e pranoj ate kur jam e gatshme

Afirmacionet per kariere
– Une jam kreativ/e, e/i talentuar, dhe e/i sukseshme
– Puna ime ideale eshte duke hyre ne jetem time me lehtesi dhe dashuri
– Une jam e/i forte dhe cfardo qellimi qe e bej ate do ta arrij.

Afirmacionet mbi vetebesimin
– Kur une i besoj vetvetes mua me besojne edhe te tjeret
– Une i shprehi nevojat dhe ndjenjat e mia ne paqe
– Jam unik/e si cdo krijese tjeter dhe i kam kvalitetet e mia me vlere humane

Afirmacionet nuk perdoren per ta manipuluar trurin por per ta balancuar ate nga jo vetebesimi dhe mendimet, kritikat qe janete regjistruara ne cdo qelize te trurit dhe trupit prej vogjelise. Per te pas afirmacioni efekt duhet ta ndish fuqine e fjales ne krejt trupin dhe qenien tende. Nuk e thu ate vetem per sa me thone nese nuk i beson fuqise se fjales dhe mendimit.

Nese deshiron ta ndryshosh jeten ta besh ate me inspiruese qe ti e mund te motivohesh te jetosh e jo vetem mbijetosh duhet te gjesh zgjidhje tjera se ato qe i ke bere deri em sot. Perdore dhe shfrytezoje kete blog timin dhe shkrimet e mija apo te tjereve per ta ndryshuar jeten qe ti te behesh me e/i lumtur dhe te jesh ne harmoni me vetveten dhe te tjeret.

Cdo ndryshim fillon prej teje!

4 përgjigje ndaj “Afirmacionet pozitive jane elementare per nje jete te qete dhe inspiruese

  1. Une personalisht JU FALENDEROJ.Kemi shume nevoje qe keto afirmacione ti perserisim e ti lexojme shume here ne dite ti bejme pjese te rendesishme te vetedijes sone per ta perballluar ne normalitet jeten qe ne kushtet e sotme po mer permasa anormale dhe ne fund te fundit per te qene te qete te ekuiibruar ,vetja jone e te paimplikuar nga kurthet qe na ngern jeta dhe shoqeria ku po jetojme.

  2. sa i perket ksaj teme shresa se mua pesonalisht me ndihmon shum mund ta lexosh ibrin e luiza l hej eshte shum liber i rekullushem se edhe un si kam pas te qarta disa une po te ndihmon shum lexoje mendimet e zemres nga luiza l hej

  3. I have to say that for the last few of hours i have been hooked by the impressive posts on this blog. Keep up the great work. Visit %WEBSITE%

Lini një Përgjigje

