Si te humbesh peshe dhe te balancosh atë pa ndihmën e dietave

20120116-160623.jpg

Siq e kam permend ne postin e kaluar nese deshiron ta shkaterrosh trupin dhe sistemin e metabolizmit atehere merru me dieta.

Ky post te drejtohet ty qe deshiron ta mirembash ose ta zvogelosh peshen pa ndihmen e dietave.

Heren e kaluar e kam permendur gjithashtu qe pesha dhe trupi eshte si nje kulete e te hollave. Ashtu eshte edhe trupi, nese vetem hyn asgje nuk del ai trashet, nese veq del asgje nuk hyn ai bjen ne kollaps. Rreziku qe i kanoset trupit me dieta nuk eshte vetem kolapsi i sistemit te perpunimit te ushqimit por edhe rreziku qe te jesh ne depresion, kjo si rezultate i mungeses se vitamineve qe i ke humb per shkak te dietes. Kur je ne depresion eshte njejte sikur te mos jetosh. Te humb vullneti i jetes.

Menyra me e mire me e mirembajt peshen eshte ta shikosh ate si stil te jetes, sikurse edhe trendat e modat e ndryshme. Kur je me kohen apo moden, atehere e percjell ate kostant dhe i permbahash asaj konstant. Ashtu eshte edhe pesha. Duhesh te kesh vemendje konstant se sa konsumon e sa hargjon.

Trupit dhe trurit i nevojitet qe te konsumon nje here ne dite me se paku ushqim te ngrohte te permbajtur med karbonhidrate, proteina, yndyrre, vitamine dhe minerale. Kjo mase duhet te jete e balancuar.

Perpunimi i ushqimit dhe “djegëja” e yndyrrnave me se mirti behet me ane te levizjeve apo ushtrimeve. Per ta perpunuar ate qe e ke ngrene ne dreke thjesht duhesh ta perpunosh kete nese ec me se paku 30 deri ne 60 min. me tempo te shpejte.

Mbasi qe han cdo dite atehhere duhesh edhe te ecesh cdo dite me se paku 30 min. Per 30 min me tempo mesatarisht te shpejt non stop pa u ndalur fare i ben afer 2km e gjyse. Dhe gjate kesaj tempoje ti ke djegur mesatarisht (mvaret prej peshes) afer 170 kalori. 170 kalori nuk jane shume. Nje porcion i pijates shqiptare mund te permbaje me se paku 1.000 kalori.

Nese don ta mirembash peshen atehere duhet ta dish se cdo 100 gr qe e han sa kalori i permban. Kjo zakonisht shkruan ne paketim te ushqimit. Kete stil te jetes duhesh ta ndryshosh e jo dietat, nese deshiron me pas nje trup dhe tru te shendosh.

Bere nje orar dhe percjelle ate. Planifikoje mirembajtjen e peshes cdo dite, bene kete si qellim i dites derisa ky sistem te behet pjese natyrore e stilit tend te jetes.

Tri here ne dite duhesh te hash me mase e edhe mbrenda ketyre tri hereve te hash peme apo perime qe metabolizmi te jete ne pune pa u ndalur. Puna e meteabolizmit perveqesohet kur ka ushqim te balancuar non stop. Edhe puna e metabolizmit eshte si puna e muskujve. Nese nuk ushtrohen ato atehre do te zvogelohet ede efekti dhe funkcioni i tyre.

Filloja me kete ndrimme nje muaj deri ne gjashte muaj per me hy nje tempo. Nese ke konsumu mu shume ne mengjes atehere konsumo me pak ne dreke e keshtu me radhe. Nese nuk ke ecure nje dite atehere kompenzoje kete ne diten tjeter. Dhesh te kesh dicipline dhe te jesh konsekvente cdo dite.
As sheqeri mos te zevendesohet me asgje tjeter e as me produkte “light” se veq e manipulon trupin. Trupit i duhet edhe sheqeri e jo molekula qe duket si sheqer.

Nese ke pytje apo deshiron me shume inspirim mos hezito e me kontakto.

elvira@lookfeeldogood.com ose bashkangjitju edhe ti grupit “Ta forcojme shendetin shqiptar” ne Facebook. .

Advertisements

10 përgjigje ndaj “Si te humbesh peshe dhe te balancosh atë pa ndihmën e dietave

  1. dua nje diet domethen nje diet per te humbur peshe nje meny me kupton dua te humbas pesh sa me shpejt te jet e mundur me jep disa keshilla te lutem ., ?? 😦

  2. shume efikase keshillat por duhet vullnet dhe deshire per ti zbatuar

  3. pershendetje .quhem alma doja te me ndihmoje me ndonje keshill lidhur me dietat.un kam dy muaj qe kam perdorur disa dieta dhe sme kan dhene rezultatin e duhur ,pastaj dhe sisitemi nervor me perkeqesua gjate dites kisha keputje trupi dhe dhimbje koke.doje te me thoje duke eliminuar brumrat yndyrat dhe gjate dites te konsumosh perime e fruta dhe mish te bardhe dhe te pish minimumi 3 kg uje a kam shanse te humb kg theksoj qe skam mundesi te bej ecje ne kembe se punoj 12 ore me zyre private kembim valutur dhe pothuaje dita eshte totalish e ulur mbi karrike.ju faleminderit do me ndihmonte keshilla juaj.

    • Alma, te pershendes.

      A po me thua se nuk ka kurrfare shanse te leviz gjate 7 diteve te javes?

      Dietat nuk jane zgjidhje. Ato jane alternativat shume te perkohshme dhe akute.
      Te humbesh pesh eshte stil i jetes. Sikurse puna. Ajo duhet bere cdo dite konstant. Per te marrur rrogen duhehs te rrish ne zyre 12 ore, ne rastin tend. Te kishe ndejt 10 ore a kishe marr te njejten rroge?.Me kete dua te them se edhe kur te bjen fjala te humjbjes se peshes duhet te bash ate me 100% lojalitet dhe konstant. Duhesh ta dish se dieatat sic kam thene me heret e shkatrojne trupin nese ato behen non stop.
      Trupi ndihet mire kur eshte ne levizje. Duhehs ta gjesh nje menyre dhe kohe qe te leviz/ecesh/vraposh minimum 30 min cdo dite. Dhe ushqimin kur te hash me konsumu ma pak ne realcion se sa leviz. Kete duhet ta besh cdo dite. Te hash me pak nese leviz pak. Me moshen sado qe te han dhe leviz metabolizmi ngadalosohet. Kete ta kehs parasysh.
      Nuk di ndryshe si te ndihmoj. Sa ma shume konsumon ushqim aq ma shume duhesh me leviz se perndryshe as qarkullimi i gjakut nuk te funkcionon mire. Psiqkisht dhe fizikisht nuk eshte ne rregull te mos levizesh.
      Te kisha propozu te gjesh kohe per ta ruajtur dhe kujdesesh per trupin ne menyre me te mire. Ndoshta edhe te gjesh pune tjeter nese ka mundesi. E di qe ndoshta nuk eshte ide realiste por kur te shikosh edhe 10 vite nese ti punon nga 12 ore ne dite e nuk leviz fare atehere nuk do te duhet asnje pune sepse nuk do te jesh ne gjendje.

  4. julutem me jepni nje pergjigjje sa me shpejt me tregoni si te humbi pesh sepse un jam15 vjeare dhe peshoj gati 60 kilogram

  5. pershendetje,une jam 14 vjece,dhe kam 58kg dhe dua te humbas peshen e barkut por jo te kembeve :/, nese mundesh te me ndihmosh sa me shpejte qe mundesh.

Lini një Përgjigje

Plotësoni më poshtë të dhënat tuaja ose klikoni mbi një nga ikonat për hyrje:

Stema e WordPress.com-it

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj WordPress.com. Dilni / Ndryshoje )

Foto Twitter-i

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Twitter. Dilni / Ndryshoje )

Foto Facebook-u

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Facebook. Dilni / Ndryshoje )

Foto Google+

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Google+. Dilni / Ndryshoje )

Po lidhet me %s