Thuaj “kam” në vend se “nuk kam”

Videoja e meposhtme eshte mjaft inspiruese, sepse ma verteton faktin se kur ke deshire dhe deshiron diqka ate do ta arrish!

Sa me shume qe fokusohesh ne “nuk kam” aq me shume nuk do te kesh.  Cdo “nuk” te dhuron me shume “nuk”.

Mos me thuaj qe nuk ke mundesi, sepse nese me te vertete je e/ interesuar do ta krijosh mundesine!

Vajza ne video, kurre nuk do te kishte jetuar endren e vet nese kishte thene “nuk kam”.
Shiqoje videon me  Simona Atzori  edhe mendo mire para se te thuash “skam” apo “sjam”.

Lini një Përgjigje

