“Normaliteti” – mundësi apo kurth?

A ke mendu ndonjehre apo je ndal me ndi kuptimin rreth definicionit “Normalitet”.

TI e din se je normal? Nuk ki pas nevoj ndonjehre me mendu apo be ate pyetje vetvetes sepse e ke pa se ti ben sic bejne te tjeret, edhe per kete arsye ti “e din” se je normal edhe pse kur nuk ke menduar.

Edhe po vazhdoj po te bej pyetje…Ku e din ti se je normal?

Tani po te detyroj te mendosh pak:

– Cka te ben TY normal?

🙂

Menndo…….

A ndihesh ti normal vetem se vepron dhe jeton njejte sikur te tjeret?

Shume lehte eshte me qene normal…edhe pa rreziqe..APo jo?

Me qene normal per ty eshte te ben te ndihesh qe i takonj atij komuniteti/bashkesie nga ti vjen/rjedh.

Do ta zbuloj nje fshehtesi qe nuk e ke ditur deri ne kete moment:

– Te jesh normal cdo minut, ore, dite, muaj, vit, eshte TEPER MONOTON! Apo jo?

Me cka e ke thy monotonin heren e fundit?

Me lejo t’ja qëlloj se nuk eshet fare vështire.

– Studime?

– Fejesa?

– Martesa?

– Femiju i pare, apo ne disa raste vazhdimi i studimeve….?

– Femiju i dyte……nga studimet pauze…?

– Gjate ekesaj kohe ti e jeton jeten e njejte….dimrit vjen sezona e turshijave, ndersa veres e lyn, apo meremeton shtepine….

– Gjate kesaj kohe ose e keni ble nje veture te re, apo jeni shprengule ne nje shtepi te re apo banese…apo e keni nise femijun e trete….ose nese keni qene te logjkshem..ia keni vazhdo studimeve apo punes…apo ndoshat edhe vendosni te leshoni vendlindjen per ta gjete lumturine ne “perendim”…

Keshtu e “mbysin” njerezit normal monotonine e tyre. Disa prej tyre edhe hjne rreziqeve me te medha..nese jane te martuar..mas tri vieteve e mbysin montonie duke e gjete nje dashnore te re…apo dashnorë..nje “ferrari te ri”…pastaj femijet rriten…..edhe ata vazhdojne me jetu per femijet sepse roli i tyre eshte tju tregojne dhe mesojne femijet se si duhet me qene normal….

Disa prej tyre edhe e mbysin montonine duke e krijuar ndonje semundje fizike..(simtomet fizike paraqiten athere kur monotnija ka zgjate hsume dhe trupi me nuk e perballon ate dhe na ben te vetedisjhem te ndryshojme diqka)…nese nuk ndryshon asgje…mbaron ne me te keqen….apo te miren..nuk i dihet…

Dhe cikli i jetes tone sillet…edhe vazhdon neper gjenerata te reja..perderisa nje individ e then akullin dhe shkeputet nga ky cikel edhe mendon dhe vepron si UNË. :)…edhe TI ndoshta?

Une e kam thy cdo ligj te “normalitetit” ne shume aspekte. Edhe prej kendit tim une dukem me e lumtura..sepse nuk i takoj normes. Per shumicen e njerezve normal une jam problem.

Njerezit normal me bejne te brengosem…dhe shume njerezve normal ju kam shpetuar jeten, perderisa une qendroj te jem “problem” dhe “gabim”.

Kuptimi im i jetes ka nje domethenie! Jeta ime nuk sillet ne nje cikel te njejte sikurse shumices te njerezve qe jane te njejte…

Identitetin tim e kam (ri)ndertuar une..nuk eshte ndertuar automatikisht sikurse i shumices se tjereve.

Fakti qe nuk jam normal me ka ndihmu ta krijoj jeten time me vetedije dhe duke u bazuar nga nevojat e mia personale. Diqka qe me ben MUA te gezuar.

Shembujt e mi normal kan qene edhe ende jane viktima. Jane njerez pasiv qe presin dikush tjeter ti gezoj. Femijet e tyra jane pengje te lumturise se tyre. Shembujt normal rreth meje kane genjyer , kritikuar, paraxhykuar edhe tradhtuar. Por kane qene edhe te tradhtuar, kane vuajtur dhe jane te zhgenjyer. Literaturat qe i kam lexuar kane qene me plot njerez normal. Nuk i lexoj me!

Njerezit normal me kane be te ditur se une nuk jam normal.

Une jam pertej normalitetit!

Ne cfare cikli gjindesh ti? Sa normal je ti? Si e ke mbytur monotonin e jetes deri me tash? Apo ndoshat as nuk e ndin monotonine fare sepse nuk ndin.

Nese nuk reagon ne ndonje menyre mbasi qe e ke lexuar kete post, ti je normal. 🙂

Nese je e/i lumtur te jesh normal, vazhdoja jetes normale dhe asgje mos ndrysho.

Lini një Përgjigje

