E mërkurë 1 prill 2009

Sot sigurisht qe njerezit kane me na bo “Aprillllillliii” apo qashu diqka….mos u mashtro! :)..une jam mashtru pak mbreme..pak…kryesorja mos mu mashtru sot…:)….

Sot une do tja kushtoj kete post nje fakti qe ka qene shume aktual ne jeten time koheve te fundit…vendimet dhe zgjedhjet e mia ne jete. Ky fakt eshte aktual edhe per ty, pa marre parasysh ne cilin front, privat apo profesional.

Vendimet dhe zgjedhjet e mia/tuat/tonat. Pauzo dhe ndalu edhe mendo pak….ne baze te qkafit i ben ti zgjedhjet e tua ne jete dhe kush vendos qe ti ki me vendos per diqka ne jeten tende…mendo…pse ja ke fillu me studijo ose pse bash qate drejtim…qfare profesioni e ke zgjedh…pse bash qate profesion…qfare partneri (ose partnera, mashkuj ose femra) e ke zgjedh pse bash ate partner ose ata ose ato.. qafre partneri nuk e ke zgjedh..qfare shoqnie..qfare relacione…bere nje permbledhje te vogel dhe benu e/i sinqerte e vetveten.

Se di a ke degjuar per Maslow, nje psykolog (i menqur :))  qe eshte i njohur per teorine e tij te famshe te motivacionit tek njerezit. Ose qka i motivon njerezit te zgjedhin apo mos ete zgjedhin. Maslowi eshte i njohur per nje teori qe ne anglisht e quajne “Hiearchy of Needs” apo hierarkia e nevojave. Ku shkurt mund te pembledhi se vendimet tona mvaren prej nevojave tona. Apo qka kemi nevoj te plotesojme ne ate moment kur e marrim nje vendim. Nevojat jane te renditura sipas nje hierarkie duke filluar nga nevojat baze, s.psh. biologjike, te hahet te pihet te flehet te dashurohet etj, deri te ajo me e larta nevoja e ngritja dhe zhvillit personal apo si Maslow e quan “Self actualization”. (Ne kete shkalle te hierarkise ralle dikush guxon me marre vendime. Sepse kjo shkalle eshte shkalle ku dashuria dhe e verteta eshte baze e jetes. Eshte faktikisht aspekt univerzal dhe hyjnor.)

E tash ne kete aspekt te plotesimit te nevojave apo marrjes se vendimeve une isha ndal pak edhe te kisha bo te vetedijshme ose vetedijshem qe shumica e vendimeve tuaja jane te bazuara nga nevojat e te tjerve ne jeten tende. Face it! …bone nje pauze te vogel prap dhe mendo..para se me ia fillu me lexu prap..

Gjeje nje vendim apo zgjedhje qe e ke bo koheve te fundit apo ndonjehere ne jeten tende qe ka qene vendimi yt personal. Vetem i yti. Nuk po flas per nivelin bilogjik..qka ki vendos me bo per dreke sot ose qfare rroba i ke shti ne makinen e larjes per tu la. Ketu mendoj per vendime te shkalles me te larte ne “hierarkin e nevojave”. Mendo per arrtitjet e tua ne jete. Per sigurine: Per te drejtat e tua. Per dashurine dhe kujdesjen. Per gruppin e punes. ..Hmmm..shume ki me mendu…

Tash po e perfundoj kete post duke ndare diqka personale me TY. Ty ty ty…vetem ty…:)…

Para disa muajve e kam kuptu se une personalisht ne jeten time te mehershme edhe tash faktikisht nuk kam dite se mund apo kam te drejte te zgjedhi, apo vendosi vet per jeten time. Kur them jeten time mendoj ne te gjitha fushat e jetes. Edhe pse kam mendu qe zgjedhjet dhe vendimet i marr vet une..dhe pergjegjja sot eshet JO. Skam qene une. Sinqerisht!

Kurre kerkush nuk me ka trego se egzistojne mundesite per te zgjedhur dhe une kam te drejte apo mundem me zgjedh. Edhe pse alternativat e zgjedhjes i kam pas te dhanuna dhe duhem ti zgjedh une prap mundem me zgjedh nje alternative tjeter qe vetem  mu me konvenon.  Ketu bej dalim tek dashuria ndaj vetvetes dhe te jesh egoiste. Ti plotesosh nevojat etua personale eshet ta duash dhe kujdesesh per veten. Nese nuk kujdesesh per vehten kur smundesh mu kujdes per te tjeret. Mundesh me i kontrollu..por kjo seshte e njejte sikur mu kujdes.

Ne vend se “to go with flow” apo veq qashtu te shkosh me rrymen ti sot me daten 1 prill 2009 bene nje vendim tendin personal. Zghjedh diqka qe vetem ty te konvenon edhe nese te tjeret nuk e pelqejne. Vendos ne menyre aktive dhe je e/i vetedijshem kur te vendos. Mendo “ok.qyky vendim nuk eshte i imi..ose kjo alternative…a me marre apo jo..qysh po me duket MUA::MU MU MU.”:)… sepse TI je kryesorja apo kryesori ne jeten TENDE..dhe askush tjeter. As prinderit. Prinderit e kane jeten e tyre. Jeta jote eshte e drejta jote. Vendimet e tua jane te drejtat e tua. E as partneri/partnerja, gruja burri..whoever..

Ehde diqka…mendo edhe kur te merr vendime per te tjeret..beri te ditur te tjeret se edhe ata kane te drejte te vendosin per veti..alternativat e tua jane te tuajat dhe se ka alternativa tjera qe ata ose ato kush do qe te jete i kane alternativat e tyre…

Edhe perderi sa jemi te ALTERNATIVAT tash do ta shifni nje alternative tjeter dhe nje idol timin qe e kam pas ne vogjeli..nje kengetar(e) qe vendimet i ka marre vet per veti pa marre parasysh se qka te tjeret kane mendu ose thene…Enjoy my friend…:)…the diva and the queen of the Turkish music…:)…

LOVE!

Lini një Përgjigje

