Kush jam une nëse nuk jam historia ime?

Kush je ti nese nuk je mendimet, idejat, perjetimet, deshtimet, sukseset, historia yte?

Po i rikthehem egos ne kete post pasi qe tema eshte e gjere dhe shume e rendesishme, mendoj une.

Qellimi im i ketij posti eshte me e shpjegu dhe e qartesu faktin se ti nuk je egoja yte apo historia, perjetimet e te gjitha keto..berthama yte vazhdon dhe eshte pertej egos dhe historise tende.

Natyrisht se eshte me rendesi me pas dituri se kush je dhe kujt i takon dhe me qene pjese e ckado qe i takon. Ne ate moment kur ti nuk e din dallimin e vehtes dhe se me qka ti identifikohesh, aty fillon problemi.

E vetmja menyrë me ndi burrimin e vetvetes eshte mu “nda” apo shkeput nga EGOJA!

Menyra e vetme e shkeputjes apo ndarjes eshte te lidhesh dhe ta ndish te TASHMEN, vetem momentin e tashem. Lidhu med perjetimin qe e perjeton tash.

Nese e lexon kete post tash perjetoje senzacionin e te lexuarjes e mos i qo mendimet ne anen tjeter te botes apo en te ardhmen.
Nese je tu pregatit ushqimin lidhu me perjetimin e pregatitjes se ushqimit..ndiji aromat, ngjyrat, ngrohtesine, djegesimen apo qfardo qe inkludohet ne pregatitjen e ushqimit.
Nese je duke luajtur me femijet e tu sjelle vetedijen tek aty kur je duke luajtur me femije..dnije qastin me cdo shqise qe e ke dhe ndije kenaqesine dhe mos e lejo EGON ta nderpreje kenaqesine duke filluar te mendoj per diqka tjeter.

Egoja ka deshire vetem te planifikoje ne te ardhmen dhe te mendoj perjetimet e te kaluares.

Egoja nuk te ben te ndihesh e/i kenaqur me jeten apo cdo gje qe e ki zgjedh ne jete. Sa me e madhe eshte egoja aq me e/i paknaqur je ti me jeten apo me cfardo. Sa here ta degjon vehten duke u ankuar dije qe egoja po ankohet.

Ti je vetedija mbas egos, keshtu qe sjelle ate para egos dhe rikontaktoje vetveten me vetedijen tende.

Sa here te thote egoja du me ble kepuce te reja apo rroba te reja apo unaza te reja apo piktura, nese ti veq i ke te gjitha ketu atehere ndale egon.

Gjeje kenaqesine duke e larguar egon nga ti. Perjetoje te tashmen tash!

Filloja “ushtrimeve” per me ndi te tashmen, mu tani ne kete sekond. Leshoje ndonje muzike apo diqka qka te gezon dhe perjetoje cdo qastte kenaqesise. Ose vetem ulu dhe ndije qetesine pa menduar asgje.

Ti je pertej historise tende, ti je vetedija e perhershme qe je transformuar ne nje form fizike .

Fuqia yte eshte krijuese dhe e bekuar. Sjelle ate ne jeten tende.

Asgje ska rendesi perveq qe te ndihesh mire dhe ta ndish kenaqesine e fuqise krijuese qe eshte pereth teje cdo sekund, minut ore, dite, jave, muaj, vite.

Ketu mund ta degjosh meditim qe te ndihmon te fokusohesh ne prezencen tende tash. 

Postin qe e pershkruan egon me detalisht mund ta gjesh ketu. 

Thuaj lamturie egos dhe uroja mirseardhjen e vetedijes tende ne jeten dhe familjen tende, shoqerine, shtetin, kontinentin, planetin tend.

14 përgjigje ndaj “Kush jam une nëse nuk jam historia ime?

  1. hello…. nderimet e mia te perzemerta per iden edhe intervistat … dote doja te ishin sa ma publike adresa ime eshte kjo dhe mund te kontaktojm per cfardo lloj teme ose ilustrimi te temave me fotografi etj…

    me Nderim e dhe respekt MERI…

  2. ormal qe askush nuk do t’a dinte se pse ka “ardhur” ne kete bote, po te mos nderhynte nje “Dicka” mistere… E kjo “mistere” padyshim se duhet te jete Ai qe na solli ne kete bote, pra Ai “mister” eshte Zoti…. Pasiqe shume pyetjeve mendja e kufizuar e njeriut nuk mund t’i pergjigjet, atehere aty, ku nuk ka pergjigjje njeriu, nderhyn Zoti me shpallje te njepasnjeshme sikurse Tora, Bibla,Kur’ani etj etj… Ne sipas kesaj qe besojme (pa marre parasysh besimin tone) kemi ardhur ne kete bote per nje “kohe te shkurter”, e cila zgjat mesatarisht rreth 70 viteve, nganjehere me pak e nganjehere me shume, dhe qellimi i ardhjes se njeriut eshte qe ta njof “Ate qe e ka krijuar” dhe normal t’a adhuroj Ate…. Mos te keqkuptohemi ketu, sepse adhurimi eshte shume me i gjere se sa ne e kemi “mesuar” dhe “praktikuar” ne vetveten tone…

    Shkrimi im nuk ka te bej edhe aq me fene, se sigurisht dikush mendon qe eshte tek rubrika e fese… mirepo dashur e padashur, cdo veper te shtyen te mendosh rreth “atij” qe e ka bere ate veper, apo sikur vetura qe te shtyen te mendosh ne ate qe e ka formuar ne formen qe tani ka… Nisur nga kjo, edhe tek njeriu, dashur e padashur duhet te kthehemi yek “Ai” i Cili na krijoi, e ai “Ai” eshte Zoti… dhe se per qellimin e krijimit te njeriut na tregoi se nuk e krijoi ate (njeriun) shkel e shko, mirepo jeta e njeriut ka nje kuptim shume te madh – misterioz, sic e kishte thene dikush me pare….

    Sa i perket ketyre shkrimeve, dmth pikerisht ne kete teme, me pelqyen! Te ju them te drejten, nuk e kisha ndermend qe te hyj kendej, po te mos ishte njeriu i cili me sygjeroi qe te konsultohem me kete teme, e ai eshte Aristoteli2, te cilin e pershdes…

  3. Kush jam une?pyetje te pafundme ne horizont,jam nje adoleshtent dhe asgje me teper apo jan nje mister nje bote ne vete…cdo dit e pyes veten dhe nuk gjej pergjigje dal neper rrugen te cilen e eci cdo dit,ajo rruge e perditshme per mua,dhe ndalem tek nje lis ulem per te pushuar dhe papritur ndegjoj nje ze,ze te cilin e njof e kam ndegjuar me pare dhe kthehem ta shof por nuk eshte kujtohem per nje cast dhe prap pyes veten kush jam une? nje krijes,nje njeri qe kerkon horizontin dhe nuk kenaqet me pafundesine udhetoj ne endrat e mije me iluzione te pafundme dhe perseri zeri me ndjek pas,e di eshte zeri qe une e njof forca qe une ta pushtoj boten ndoshta vetem me nje dore vetem nese e shtrengoj fort doren tende me doren tjeter..mund te quhem si nje figur shahu, e cila lekundet her ne fushen e bardhe e her ne te zezen, nje marionete e lekundshme dhe nuk e di cila figur jam ne at fushe shahu,megjithate jam une dhe nuk dal dot nga vetja ime sado qe te merzitem…

  4. kush jam une hahahaha

  5. nje perkujtim i vogel…Identitetin e komentit e ke “palidhje” :)…
    me vjen mire qe posti po te argeton :)..

  6. EGOJA eshte një njeri që mendon vetëm për vete, që do vetëm vetveten e nuk shqetësohet për të tjerët, që vë interesat vetjake mbi interesat e shoqërisë.

  7. ahahhahh JETA O seni ma palidhje qe mundet me i ndodhe Dikujt ..
    persderisa jeton :P :P

  8. ne ket tem une personalish them se jeta esht nje ender e cila sjell hidherime gezime por ne duhet ti mesojm se si ti endroijm e jo endra neve me na mar para >>>>>>>>>>>>

  9. ju lutem te me ndihmoni per nje teme “kush jam une” ju falemenderoj shume nese me jepni ide

Lini një Përgjigje

